Yüksek Mücevhercilik: Y Jenerasyonunun Sevdiği Markalar

Yüksek gelirli Y kuşağının mücevher markası seçimleri üzerine yapılan bir araştırmada, ilk sırayı Tiffany&Co., ikinci sırayı Cartier alıyor. 

Araştırmada ikinci sırada yer alan Cartier ise, kurulduğu günden bu yana entelektüel ve avangard kişiler tarafından yönetilmiş. Günümüzde influencer olarak adlandırılan fikir önderlerinin markaya sağlayabileceği desteğin önemini kavramış ve buna göre hareket etmiş bir marka. Son yıllarda imza attığı, yeni olmasına rağmen kısa sürede ikonikleşen Love ve Juste un Clou koleksiyonları markanın başarısını anlatmak için yeterli.

Ve Chanel’in önüne geçip, listede üç numaraya yerleşen Pandora… Hikaye anlatma ve hediye verme sanatına odaklanan marka, Y kuşağının kalbini fethetmiş durumda. Sade ve devamlılık arz eden koleksiyonlarıyla Pandora’nın dinamik ve hızlı iletişimi layıkıyla yerine getirdiği aşikar. Yarattıkları hikayelerin müşteriler tarafından kişiselleştirilebilmesi de artı değer. Tüm bunlar lüks tüketicisinin çok üstün kalite malzeme ve eşsiz tasarım kadar samimi bir içerik iletişimi aradığının göstergesi.

Fotoğrafta: Chanel Flying Cloud koleksiyonu

Kaynak: Robb Report Türkiye

İlgili Makaleler